måndag 20 december 2010

Nu är helgen förbi

Och vår fina show också...
Sorgligt.
Särskilt nu efteråt.
NU ÄR DET DOCK JULLOV!!!!
WOW!!!!
Jag, Julia och Jocke skrek det på applådtacket... JUUUUUUUULOOOOOOOOOOOOOOOV!
Imorgon åker Linda hem. Och hon kommer inte tillbaka till Midvale nästa termin. Känns hemskt sorgligt.
Tänk vad många fina vänner jag funnit under dessa månader i detta land.
När jag kom hem efter att ha ätit buffé med mitt musikalgäng så hängde jag, Skalman, Linda och Mai med Dmitri.
Vi körde luciatåg och julklappsutdelning.
sen bjöd mr Landlord på champagne!
Nu ska jag sova, för imorgon blir det mysfrukost med hela Bamsefamiljen..
Ja alltså det inkluderar mig, Mai,Linda och Skalman...
Sov så gott..
Och snälla snälla håll en tumme för att Paris har öppna flygplatser på onsdag....



2 kommentarer:

Rozalin sa...

Åååå bitterljuvt!

Anonym sa...

Mamma håller tummarna för Paris!
Vi längtar efter dig här hemma!!!
Granen är klädd med dina julkulor och den är hur fin som helst!!!
Hälsningar från julstugan på Brändströmsgatan.
Mamma