lördag 11 december 2010

Första krocken i LA...(Och förhoppningsvis sista)

Var inte oroliga! Inget farligt!
Jag, Ina, Aaron och Berkely var på en konsert i skolan. Jazz vocal ensemble.
Sedan skulle Aaron skjutsa hem oss.
När vi släppt av både Ina och Berkely , så kommer vi ut till en stor väg.
Då frågar Aaron mig om det är höger eller vänster. Jag säger höger.
Medans vi väntar på att det blir grönt säger jag
" But wait , isn´t Beverly Hills to the right?"
"Yes"
"Ok, then it´s to the left"
Då ska Aaron byta fil och backar. Dock tittar han inte så noga i speglarna. ( Ja ni vet ju att amerikaner får körkortet i flingförpackningen ;) )
Pang säger det och han har backar in i en bil som är bakom.
Bucklan var VÄLDIGT stor på Aarons bil. Den andra bilen klarade sig lite bättre..
Ja, så kan det gå...
Men som jag sa till mr Beverly Hills:
It´s just a car, it could be worse... And I mean this is driving in LA....

Inga kommentarer: