tisdag 14 december 2010

Hej och hå!

Nu är det finalsvecka!
Ja när man har alla sina slutprov...
Jag kan säga , att det är ingen rast och ingen ro.
Idag var jag hos sångfröken.
Jag har mitt sångfinal imorgon.
Jag ska sjunga klassisk italiensk sång.
Hon säger att efter jag var sjuk har fått värsta muskelspänningarna i halsen.
Detta för att jag försökt kompensera när jag varit och sjuk och sjungit samtidigt.
Ja men oj så fiffigt! INTE!
Ja i vilket fall som helst så har jag röstvila, tills jag kommer till skolan 11.30 och ska sjunga.
På onsdag är det sista genomdrag för musikalshowen som vi spelar fre,lör och sön.
På torsdag blir det även final i Voice development och på fredag finalscene på actingen.
Jag kommer vara väldigt trött när jag får jullov!
Men det är väl så det ska va.
Ps. Final uttalas fajnal, bara så ni inte tror att det är någon slags Idolfinal eller nåt! (HAHA, oj vad jag är rolig)


Inga kommentarer: