tisdag 28 juli 2009

Hola Suecia

hej hej hej! Hemskt mycket hej!!!
Nu är jag hemma... Eller ja, hemma och hemma förresten.. På ett tåg befinner jag mig just nu. Men människan framför envisas med att röra på sig heeeeeeeeeeela tiden så det är ju skitasvårt att skriva.
Jag tänkte att jag skulle sammanfatta lite:

* Jonna hämtade upp mig i sin fina röda lilla bil runt fyra på morgonen
* På Arlanda intog vi frukost innan vi svepte första drinken. (Bartendern hade förövrigt vunnit SM två ggr.. Och ja.. Dom var goda!)
* Väl framme i Alcudia drog vi direkt till stranden.
* Sedan har vi badat badat och badat.
* Ätit god mat har vi gjort-
*Ätit massa glass.
* Skrattat
*Jag har hållit i lite bingo på mitt gamla hotell...(Once an entertainer always an entertainer.)
*Vi har ju druckit några drinkar också.
* Bakat kladdkakemuffins med grädde. (Spansk vispgrädde tar en mycket lång stund att vispa. Ja typ en halvtimme. MED ELVISP!!!!)

Nu är jag väääääldigt trött och sitter alltså på tåget mot vår älskade stuga och till halva min älskade familj i Leksand...
Kan jag sluta hosta förresten??? Skitdrygt. Man känner att man stör sina medresenärer och så försöker man kväva hostan och då blir det ju värsta attacken.

Ja just det , jag satt bredvid Emilio på planet.. ( Ni vet han med eget klädmärke och som har barn med Pernilla.) Jag råkade nästan somna på honom. Attans.

Vi hörs snart mina vänner!!!! Återkommer med bilder inom kort.
Hasta luego