söndag 19 juli 2009

Men hej hallå

Ja, då var söndagen snart slut.... Det känns som den gick hemskt fort. Jag vaknade och började packa.... och packa... och packa lite till ... Det roliga är att jag ju ska vara borta tre veckor i sträck. Ja alltså direkt från Arlanda till Dalarna o.s.v. Då måste jag liksom packa ner allt samtidigt. Vilket kanske inte är så smart.. Jag menar man behöver ju inte en skinnjacka i 36 graders Mallis inte. Men ALLA mina biljetter är bokade hit och dit så det är väl bara att packa ner ...hahahhahahaha.

Sen åkte jag in till stan och fixade mina naglar... Sen åkte jag hem och städade och sen kom Anna-Maria och Sandra. Vi gick och åt på grillen.. MYS!

Sen har min telefon ringt mycket med.

Hoppas ni haft en fin dag!
Puss och hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Snigel här :)
Går ju inte att välja något annat än anonym så får blir så i framtiden då :) hehe
Tack för en undebar helg sötis. Puss