onsdag 15 juli 2009

Isabelle

http://isabellepedersen.blogspot.com är den som läser min blogg!!!

Isabelle är min fina vän som jag bodde med när jag jobbade i Sundsvall. Vi blev syskon där... Isabelle var en stor trygghet för mig i Sundsvall. Vi gick på toa ihop på natten ihop och så. Hon är en fantastisk sångerska också den där Isa. Och sen är hon grymt snygg! Så nu skröt jag lite om min big sis också....

Jonna har precis åkt hem ... Vi har varit på Ica Maxi och förberett vår charterresa. Köpt solkräm,flipflops,bikinitrosor(!)m.m.m.m.m.

Puss och hej

OJ! nu såg jag att min älskade Anka läser me ;) Jag älskar dig också! Men du får en kärleksförklaring sen för jag måste sova nu!
( Ja jag vet att ni är fler som läser men ni kommenterar ju inte ;)... men det gör inge jag är lika gla´ändå ja... pusss!!! )

1 kommentar:

Isa sa...

Åh, I love you little siz! Vad söt du är! Blir ju rörd och så... Jag åker till Östersund nu i några dagar men sen är jag i Stockholm hela tiden. Då blir det syskonmys så det sjunger om det! Eller hur? Puss