onsdag 29 juli 2009

Scotts är i byn

och hela byn är på Scotts... Utom jag då.. Ja va sjutton. Efter man grillat, skjutsat småsyskon och frusit så orkade jag inte klä på mig något annat än de mjukiskläder jag har på mig. Så jag skjutsade de andra istället. Sen åkte jag hem och fick lite ångest.
Varför följde jag inte med???
Aja. Nu ligger jag här och lyssnar på den TOTALA tystnaden som finns här. Det är ju helt fantastiskt skönt. Inte en bil ingenting hör man. Men om jag öppnar ett fönster kan jag dock höra en svag ton från bryggan och grabbarna i Scotts.

Väderleken sa att det skulle vara fint väder idag. eeeeeeehhhh, jaha?
Okej,ja jag förstår att det kanske inte är 37 grader här som på Mallis men en ynka 20 grader och sol kan man väl ändå få ha som krav på fint väder? Här var det 17 grader och moln. Jättefint tycker jag verkligen...

Men jag är glad ändå jag.
Nu ska jag ta hostmedicin.
Puss och hej från er mjukisdress-tjej

3 kommentarer:

Josefin sa...

Det var nog skönare att bara vara hemma och lyssna på tystnaden i mjukisar. Det kan man gott och väl behöva ibland :)

Anonym sa...

Är du hemma nu Bruis ;)
Vi måste se direkt du är i Stan :D
Jag är förkyld nu :(
Pusssss
Anna-Maria

kusinis sa...

Dalagrått aight =)