tisdag 14 juli 2009

Vilka är ni?

Ja! Det skulle vara så himla kul att veta vilka ni är som läser min bloggis... För hela tiden hör jag från alla möjliga håll när jag berättar något : "Ja jag vet, jag läste det på bloggen" hahahahhah
Så nu kan ni väl skriva vilka ni är??:)
Man trycker på kommentarer och sen skriver man sin kommentar och namn..
Gört det vore kuuuul!

Ikväll har vi varit på Allsång på Skansen. Med klarblå himmel. Jag är kär i Alexander Ryback. ( Ja, kär och och kär... i alla fall är han en gooooding... sen heter han Alexander också och det tycker jag är bra. Då skulle man få en titel på en film av Ingemar Bergman liksom.)

Sen kollade vi in massa djur också.
Puss och hej!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag heter Isabelle Pedersen och tycker din blogg är söt. Du är ännu sötare! Lika söt som en rosa fluffig kanin!

Anonym sa...

Ankan läser din blogg varje dag!!
Ses om 2 veckor gummis!!!!

Puss puss

lisa sa...

min kommentar kom inte med ser jag. den löd: "fina fanny. jag tittar in här titt som tätt!"

Anonym sa...

Extramamma Inger läser!! älskar din blogg o dig!! Men jag fattar inte riktigt när man skickar.. så det blir anonym tror jag... kramar till tusen