onsdag 26 augusti 2009

Den 26 augusti

Ja, den 26 augusti verkar vara en dag då det händer jobbiga saker för mig.

För ett år sen,den 26 augusti 2008, försökte jag sova på Karolinska i Huddinge , efter en operation. Som hade med mina stämband att göra...
För mig var det ett stort trauma denna upplevelse. Sen gick det ju rätt bra ändå liksom.

Idag är det den 26 augusti 2009, och jag har vittnat i en rättegång mot en man som anföll Jonnas bil (innehållande henne och mig) för ca ett halvår sen.
Det är tufft att vittna . Det tar mer på en än vad man tror. Man blir så himla trött efteråt.
När det var klart gick jag ,Jonna och Karin (Jonnas mamma) runt och strosade och jag blev bjuden på god mat.

Nu ska jag sova. För jag är ganska trött.

Puss och hej er urladdade tjej

1 kommentar:

Jonna sa...

Skönt att allt gick som det skulle du =)

puss hjärtat