fredag 14 augusti 2009

Saknad.....

Just nu saknar jag min gamla lägenhet så otroligt mycket. Just att kunna gå ut på balkongen... Gå runt i rummen och känna att precis precis så här vill jag bo....Jag får en ledsen klump i magen när jag saknar den lägenheten. Tänk om man hade kunnat flyttat hit den...
Kanske man saknar lite mer än just lägenheten. Det kanske är så det är. Men nä, det vill jag inte... Så det skiter jag i att sakna.

Men några jag också saknar är mina syskon... Edwin,Hugo,Ester och Wille. Bästa känslan är ju liksom att gosa i soffan med dom allihop samtidigt...Syskonkärlek är fantastiskt. Man kan bråka hur mycket som helst men ändå alltid ha varandra. När jag tänker efter så bråkar jag nog bara med Edde. Men han är närmast mig i ålder så det blir nog så. Vi kan ju typ slåss... Synd att han har växt om sin storasyster nu så jag är mycket mindre än honom nu för jag vinner inte så ofta längre... Men sen blir vi liksom bästisar igen... Ja mina syskon är bäst.


Jag håller på att tvättar... Tvättstugan ligger på vinden.Visst är det lustigt?
Sen ska jag käka kyckling och broccoli.
Sen ska jag ha fredagsmys med mig själv och sitta och sakna alla...(i alla ingår även min bästa resterande familj och mina vänner som är de bästa vänner någon någonsin kan ha...)
Fast jag gillar ju sånt.
Egna stunder. Att bara höra mina egna tankar . Jag har liksom ett behov av vara själv då och då.
Jag trivs i mitt eget sällskap liksom.

Puss och hej er fredagstjej...

Inga kommentarer: