måndag 24 augusti 2009

Lyckos Sanna Lundell


>
...Som har en så jävla bra man.
alltså ja. jag och bästaste Anna-Karin har varit på galapremiär ikväll. Av Beck.
Det var vi,Persbrandt och Haber liksom.
Det var så underbart bra. Och jag blev så upplyft av detta... Gratis popcorn och dricka. Och framförallt gratis inspiration!!! Jag är helt lycklig nu!
Känner ett glädjerus i kroppen liksom. WOW!

Lillebror H började gymnasiet idag. Lilla gubben som är så stor nu.
Jag kommer ihåg min första dag i gymnasiet. I min jeanskjol och t-shirt med sånt där baskettryck som var poppis runt 2001.Den var ljusblå. Allt var så coolt. Så spännande.Och visst var den spännande och underbar gymnasietiden. Den var oftast helt fantastisk. Några dalar fanns såklart med kärlekstrubbel och annat. Men oftast var den bara helt superbra. Och var mycket teater man spelade då. Varje dag ju. Teater är också fantastiskt.

Ja uppfylld av allt ska jag nu diska lite här hemma.
Sätta på spotify ska jag också göra. Men något är fel med spotify när jag använder min Mac. Det blir liksom bara en låt och sen är det tyst. Och då måste man trycka på nästa för att den ska spelas. Varför blir det så?

Puss och hej er alldeles lyckliga tjej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du hur man ser hur många som läser bloggen?
Kram
Jennie

Anonym sa...

Jaa, det vet hon. Och vilka också. Ja minsann Fanny är en riktigt skicklig en! //Kia