söndag 23 augusti 2009

Det var dags för Tacomyyyys

Ja oj va gott med Tacos. Med Anni och Lisa.

Mina vänner Emma och Mohsen har ettårig bröllopsdag idag. Tänk då var det alltså exakt ett år sedan jag var på bröllop i Göteborg. Ett mycket fint och häftigt bröllop var det. Både persiskt och svenskt. GRATTIS TILL ERT ÅR!!!
Den gången tyckte två vissa killar att jag och Jonna var för fnissiga. Men är man fnissig så är man. ...

Vinkade av älskade Hanaw på tåget idag. Adjö lilla Hanaw adjö. Konstigt att hon inte är här nu. Hon blev min sambo ju.

Näe nu ska jag sova.
Puss och hej er söndagsmystjej

3 kommentarer:

hanaw sa...

Bästa särbo!!!
Jag skickar längtans-tankar till dig!!!!! Saknar dig!!!!!!!!! Nästa gång ska vi till Köping och äta på Luuuuunkans!!!
PUSS

Anonym sa...

Vilken koll du har! Då får man slänga iväg ett mess till de två turturduvorna. Längtar tills vi ses. Kram från lantisarna i Vara...

Anonym sa...

Tack vännen! Vad gullig du är som kom ihåg!
ses i november då hoppas jag!
kram kram
emma&mohsen