onsdag 6 maj 2009

Carpe Diem



Precis hemkommen från Vapiano med Julia och Jonna.. mmm va gott och mmm va mysigt...
Julia, du e grym! Kom ihåg det! I love you!!! 
Innan Vapiano var jag och Jonna och tittade på en lägenhet åt mig i Huddinge... Tänk vilken tur man har som har världens grymmaste mäklare som vän, som kan följa med liksom... Jag kommer nog dock inte ta den... liiiiite dyr hyra var det.. Men den var mysig...
Oj vad trött jag är känner jag! Måste sova. Pratade precis med mamma.. Oj vad mamma är bra att prata med.. Oj vad många oj :) 

Min mäklare
J & J 

Fick just ett mail om katterna med... spännande.. kanske det finns ett bra hem till slut?? Ska ringa imorgon.. Känns bra. Men konstigt och sorgligt på samma gång.



Sen till dagens minus... :(
Jag har en mycket nära vän som inte mår bra... jag önskar det fanns något jag kunde göra.. Men vi finns här i alla fall. ALLTID! Det tror jag att du vet också ... Vi bryr oss så mycket om dig vår fina tjej.. ...DU ÄR SÅ VÄRDEFULL!!! 

1 kommentar:

Jonna sa...

Kanonmysig dag gumman! =) puss