tisdag 12 maj 2009

Sjunga..


Är det bästa som finns! och det har jag gjort idag... jippi!!! Nu är jag igång igen och det känns toppen.. Hon är en klippa den där Anna att ge en kick i baken:)
Halmstadsgrabbarna Koffe och Martin är i stan också... Mycket trevligt..
Just hemkommen från träning med Anni och Lisa så nu blir det en snabb dusch innan desperate..
Just ja, på vägen hem från träningen stannade jag till vid East och sa hej till min gamla klasskompis Natasha.. Kul. Men jag kunde ju inte gå in på East i mina träningskläder och svetten som droppade från min panna.. nej icke!
Nu ska här duschas.
PUSS!

2 kommentarer:

SARA The one and only sa...

IIIIIIIIIIII

MIIIIIIIIIIIIIIIIIISS

MYYYYYYYYYYYYYYYY

FÄÄÄÄÄÄÄNNNYYYYYYYBÄÄÄÄNNNYYYYY

PÖÖÖÖSSSSSSSS

hanaw sa...

Grattiiiiis darling! fan vad skönt att du ÄNTLIGEN kan börja sjunga igen!! HAAAALLELUJA!!!
saknar diiig men snart ses vi mitt hjärta!!!!