fredag 1 maj 2009

Hemkommen

Ja.. nu ligger jag i sängen igen.. dagarna flyger förbi.. men det är ju roliga dagar! Så det vart alltså kinabuffét.. mmm det va gott men man kände sig smått illamående sedan..eftersom man ätit så mycke alltså...men det va ju toppenmysigt! Fast personalen tyckte att vi lät för mycket!!! hahahahah... och sen skulle man ställa sig på en fin rad när man betalat.. väldigt komiskt! och Soffan min räka, jag kommer till Gävle snart så då ses vi igen.. Jag längtar då blir det Berggrenska och öl. 
Sen var det dags för "Så ska det låta" där Emilia var med ikväll!!! ååååååå va hon är braaaa alltså.. BÄST!!! Sen vart man ju lite kär i hennes lagkamrat, det kan jag ju erkänna ;)Så jag och Jonna promenerade till Julia och såg det. 
Sen hade vi pianolektion för hela slanten...
Vi skålar för Millan 


Så här glada och stolta var vi över vår kusin!!!


                 



Micke ,Sara och jag tidigare idag... MYS!


FANTASTISKA GÅRDAGEN:








Inga kommentarer: