torsdag 21 maj 2009

Fint dä´

Som Jonna skulle sagt ;) Hemma hos mamma nu.. Har varit ute och ätit med Hanaw,Cicci Jonna och Emelie.. Japp gott och dyrt vart det... Fin men också lite tuff kväll...
Jag vill att alla mina vänner ska må bra... och när de inte gör det känns det rätt tufft faktiskt... Men kanske kanske kan det bli rätt spår ändå??
Men det var hur mysigt som helst... JÖSA!! vi saknar dig din fina fina toka .. hahhaah... "jajajajajjajajajajajjaja-nejnejnejnejnejnej"
Jag fick springa till bussen när jag skulle hem.. Jag vet att jag inte varit stockholmare skitlänge, men man blir ju ändå lite förvirrad när bussen bara går en gång i timmen!!!! men jag hann ju i alla fall...
Imorgon blir det tur med lillebror till frisören.. Sen blir det fika och utgång..

Sov gott!
hjärta hjärta hjärta

Inga kommentarer: