fredag 15 maj 2009

Gamla tåg..

..är lite jobbiga.. för det första är dom äckliga(ja, ni som känner mig vet ju att jag är lite småkänslig) inget uttag för att ladda telefon eller dator...
Sitter i alla fall på ett gammalt tåg nu på väg till älskade Dalarna...
Och nu till det jobbigaste av allt... Min Ipod!!!!!! Tar man upp sin nyladdade pryl och ska börja lyssna.. Då är den tom!!!!???? What? 1000 låtar borta :( BUUUUHUUU!
Så här sitter jag nu med ca 15 minuters batteri kvar på datorn och försöker lyssna på spootify men eftersom tåget ska envisas med att åka i skogar hela tiden så bryts hela tiden kontakten med Telia... Tack televerket! Det blir liksom hel---------------- istället för helo när Beyonce sjunger.

Slutklagat!
Jag var och kollade på en lägenhet idag!!! VILL HA!!! SKA HA!!!

Puss och hej från en rosa tjej som tycker om dig!

1 kommentar:

Isa sa...

Tycker om dig oxå!