fredag 8 maj 2009

Fredagsmys





OJ! vilken trött kropp jag har känner jag! Men nu är det helg och det är LOVELY!
Brorsan är här och det är mys!!!Vi har bäddat ut bäddsoffan och ligger här och snaskar på massa goa grejer. Vi har just käkat upp kinamaten..Sen gjorde vi en fiffig uppfinning med ett bord på varsin sida med colaglas...fiffigt!!!Nu kom jag ju på att jag har ju jordgubbar också!! Som jag och Lainen shoppade utanför IKEA idag! 

Idag flyttar Bus och Asta...mina(våra) katter.. känns tungt och konstigt.. Men dom får det bra i alla fall.. Med trädgård och allt...och när läget är som det är så blir detta det bästa att göra.
Mamma och J var där idag och kollade läget, och det var bra! Hoppas dom trivs mina gosisar..

Nedan följer en bild på mig och Hugo(Pappa, vilka dato.. jag menar barn du har ;) )



Inga kommentarer: