fredag 1 maj 2009

Mysigt möte!

Har precis vinkat av fina Sara och Micke som skulle bege sig till den Gävle igen...
Vi har strosat och hamnade till slut med en varsin påse från donken på en bänk i Humlegården...
Dom åker till Thailand om två veckor, eller 16 dagar och jag är sååååå avundsjuk :)
Men jag unnar dem verkligen att få komma bort lite och rå om varandra...
ÅÅÅÅ vad jag tycker om dom alltså!!! Fina vänner!!!(och så är dom mami och papi såklart.. bara det alltså ) 

Är hemma och vänder nu ska snart möta nästa gäng för kinabuffét... mmmm...
Slänger in en Thailandbild i väntan på att helgens bilder kommer.... för jag längtar ju inte dit ..                                    
                                  Jag på min fina rosa madrass... I MISS IT!                 

                                  

1 kommentar:

Sara sa...

Älskade vän!

Tack för en härlig stund tillsammans med dig i solen idag.
Mami and papi love you so much

Pöss pöss