tisdag 19 maj 2009

Tisdag den 19 maj



Idag fyller en viss person år.. En människa som jag firat många födelsedagar med.. Förra 19 maj firades denna dag i London..
Den här personen har jag delat mycket glädje, men även en del sorg med.
Många saker har vi upplevt, och vi har haft sjukt kul för de mesta..Många av mina äventyr i livet har delats med denna person..
MEN, nu lever jag nya äventyr och känner mig härligt nöjd med mitt liv :) I alla fall vill jag gratulera denna person till sina 25 år!Oj, 25!!!!!???? (Fast det är ju inget om man jämför med vissa andra , hahahahha ) (Sorry)
GRATTIS!!! Hoppas födelsedagen är toppen!!





3 kommentarer:

Edwin Wallmo sa...

(Sorry) hahaahahaha,,

hanaw sa...

Hahahah du är roligast älskling!!!

ankan sa...

hahahahhahahahahhhhhhaaaaaaaaaa
jag dööööör Fanny, dööör