torsdag 21 maj 2009

Cut in my hand!

Soffipropp

Anki-panki


BRUNA(Balkongfuskis) Jonnis



Asså, jag står på Gina och provar ett armband... Vad händer?? Jo, det har liksom gått sönder en bit så när jag drar av mig det passar det på att skära sönder sidan på mitt lillfinger... Tack! Nu har jag ett plåster..
Har precis varit och fikat med Ankan och Soffan... Myselimys...

Innan åkte jag och Jonna på en sedvanlig tur till Dollarstore... Thats the shit! Jag älskar när jag och fröken Ekström åker bil... Vi är nog typ bäst på det..

På väg hem körde jag förbi den plats där jag vart hotat med både det ena och andra för ett år sedan.. Brukar åka förbi där ibland när jag är i Gävle. Som lite terapi liksom. Typ, där stod jag i en livshotande situation men hej hallå liksom, här är jag idag fylld av liv!!! Ja, det är härligt vill jag säga!
Nu är jag bara hemma för kort siesta, sen blir det middag med brudsen på Interpool...




Puss hej





Inga kommentarer: