tisdag 5 maj 2009

Det regnar här i stockholm idag...

Ja precis som i Carolas gamla dänga.. (som för övrigt hörde till en av mina favoriter när jag var yngre..)
Idag har jobbdagen bestått av bloggning. Superskoj! Ja, jag och Lainen är väldigt kreativa ibland må jag säga!Särskilt ihop! 
Precis hemkommen är jag.. skulle ha dragit iväg en stund. Men hur mycket vill man gå ut i det här vädret på en skala? Sen gjorde vi jobbmail idag och jisses vilken fin mall min mail har.. me massa glass! Ja jag blir glad bara av att kolla på den! 

Sen var jag bara sååååå sugen på dressing som smakar som originaldressingen från Max.. så sagt och gjort gick jag förbi konsum och köpte en amerikans dressing och den var precis lika god! japp så det vart pommes och dipp! nyttigt? nä ja vet!
Imorgon ska jag kolla på en lägenhet.. intressant.. Håll en tumme.. OBS! Bara en..

puss hej!

1 kommentar:

Isa sa...

Fanny! Hur har du fått till en sån fin bakgrund på din blogg? puss