lördag 9 maj 2009

Lördagen som var mycket mysig!


Just hemkomna från Farsta efter god middag hos Lena,Benke, Danne och Lisa...
Himla mysigt att träffa dom!
På dagen gjorde vi stan med Maggan,Peppe och Linnéa.. Myyyys! Lunch och shopping... Ja helt plötsligt förvandlades Maggan till Gudrun Sjöden! 
Nu ligger jag och min älskade lillebror i bäddsoffan och kollar på slutet av "Se upp för dårarna"
Imorgon blir det stadstur och sen Fame på Kulturama..
Guten Nacht!



Ja va tycks om mina o Neas nyaste tillskott i brill-lagret?


"Gudrun",Hugo, Peppe


I Farsta...










4 kommentarer:

Hugo sa...

Japp men man ska väl checka in på sykhem då, ingen kommer tro att man är normal efter dessa bilder...Det värsta var väl att detta var den enda bra bilden. ja men jag ska väl gå och hänga mig nu då...

Hugo sa...

Det under var mer för att få ur min sorg, men det jag ville säga var:
Vilken otrolig mysig dag, jag vill stanna här längre! Puss =)

Fanny sa...

hahahahahha

Anonym sa...

Vilken mysig helg ni har haft!
tänkt mycket på er!
/Mams